Організація навчально-виховної роботи здійснюється і контролюється заступником директора з навчально-виховної роботи Оленою ЧИЧКАЛЕНКО відповідно до річного плану училища з навчально – виховної роботи.
Блог заступника директора ДПТНЗ “Жмеринське вище професійне училище” Чичкаленко Олени
https://share.google/4DZ75GBbHfV6Zu43W
Сайт заступника директора з навчально-виховної роботи
Навчально-виховна робота в ДПТНЗ «Жмеринське ВПУ» — це багатогранний процес, який разом з навчанням, вихованням та професійною підготовкою спрямований на успішну інтеграцію молоді у професійне середовище та суспільство загалом.
Цей процес базується на принципах педагогіки, демократизму, незалежності від політичних, громадських, релігійних об’єднань, а також на спільній діяльності педагогічних працівників, учнів, їхніх батьків та представників підприємств. Він охоплює такі ключові аспекти:
- природничо-математичну підготовку;
- гуманітарну підготовку;
- загальнотехнічну підготовку;
- професійно-технічну підготовку;
- фізичне виховання;
- позаурочну роботу з учнями.
Навчально-виховна робота в ДПТНЗ «Жмеринське ВПУ» спрямована на формування всебічно розвиненої особистості, здатної до ефективної професійної діяльності, відповідної за власний розвиток і внесок у суспільство.
Основними завданнями навчально-виховної роботи є:
- Забезпечення якісної професійної підготовки учнів відповідно до сучасних вимог ринку праці.
- Формування у молоді навичок критичного мислення, відповідальності та самостійності.
- Створення сприятливих умов для фізичного, морального та інтелектуального розвитку.
- Виховання патріотизму, поваги до культурної спадщини та національних цінностей.
Для досягнення цих завдань у закладі впроваджуються:
- інтерактивні методи навчання;
- тісна співпраця з підприємствами для забезпечення практичної підготовки учнів;
- організація конкурсів професійної майстерності;
- проведення тематичних тижнів, виховних годин, екскурсій та інших заходів.
Навчально-виховний процес у професійно-технічному навчальному закладі — це система організаційно-педагогічних, методичних і технічних заходів, спрямованих на реалізацію змісту освіти на певному кваліфікаційному рівні відповідно до державних стандартів професійно-технічної освіти.

