#жмеринськевпу

Педагогічна рада від 30.10. 2024 р.

 

Відповідно до плану роботи Жмеринського ВПУ 30 жовтня 2024 року відбулось чергове засідання педагогічної ради.

І частина педради:

Заступник директора з навчальної роботи Чичкаленко О.Є. ознайомила присутніх з результатами діагностичних контрольних робіт з перевірки фактичного рівня компетентностей здобувачів освіти за курс базової загальної середньої освіти. Було обговорено шляхи ліквідації прогалин в знаннях учнів І курсу.

Важливе питання про організацію роботи із здобувачами освіти пільгових категорій підняла у виступі в.о. соціального  педагога Свистун Т.А.

Про стан цивільного захисту, охорони праці та пожежної безпеки в закладі  доповіла  відповідальна особа  Цимбал Я.В.

Заступник директора з виховної роботи Перепечай О.О.  висвітлила важливе на час військових дій питання  про проведення профілактично-роз’яснювальної роботи серед учасників освітнього процесу щодо попередження диверсійних та терористичних актів.

Ружицька Н.І. – практичний психолог, що атестується у 2025 році,  доповіла присутнім членам педради про пройдені нею курси підвищення кваліфікації за роки міжатестаційного періоду.

 

ІІ частина педради була присвячена питанню «Компетентнісний підхід до освітнього процесу». Присутні вияснили, чим пояснюється увага до компетентнісного підходу в освіті; що саме набуття життєвоважливих компетентностей може дати людині можливість орієнтуватись у сучасному суспільстві, інформаційному просторі, швидкоплинному розвиткові ринку праці, подальшому здобутті освіти.

Методист Діденко В.В. розкрила питання: «Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності».

Методист Мосейчук О.А. надала інформацію про  «Ключові компетентності здобувачів освіти».

Свистун Т.А.- голова методичної комісії викладачів філологічного циклу, суспільно-політичних дисциплін та фізкультури розповіла про «Професійну компетентність педагога».

 

На закінчення методист Діденко В.В. підготувала:

тестове опитування на тему: «Стилі спілкування педагога і учня». При цьому було використано інтерактивний метод «Робота в малих групах».

інтерактивне завдання з використанням методу асоціацій: «Образні моделі спілкування педагога і учня».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *