НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНА РОБОТА ДПТНЗ “Жмеринське ВПУ”

Організація навчально-виховної роботи здійснюється і контролюється заступником директора з навчально-виховної роботи ОЛЬГИ Перепечай у відповідності до річного плану навчально – виховної роботи.

 

Блог Заступника директора  з НВР Перепечай О.О.

 

Навчально-виховна робота в ДПТНЗ “Жмеринське ВПУ” — це багатогранний процес, що поєднує навчання, виховання та професійну підготовку, спрямований на успішну інтеграцію молоді у професійне середовище та суспільство загалом.

Цей процес базується на принципах педагогіки, демократизму, незалежності від політичних, громадських, релігійних об’єднань, а також на спільній діяльності педагогічних працівників, учнів, їхніх батьків та представників підприємств. Він охоплює такі ключові аспекти:

  • природничо-математичну підготовку;
  • гуманітарну підготовку;
  • загальнотехнічну підготовку;
  • професійно-технічну підготовку;
  • фізичне виховання;
  • позаурочну роботу з учнями.

Навчально-виховна робота в ДПТНЗ “Жмеринське ВПУ” спрямована на формування всебічно розвиненої особистості, здатної до ефективної професійної діяльності, відповідальної за власний розвиток і внесок у суспільство.

Основними завданнями навчально-виховної роботи є:

  1. Забезпечення якісної професійної підготовки учнів відповідно до сучасних вимог ринку праці.
  2. Формування у молоді навичок критичного мислення, відповідальності та самостійності.
  3. Створення сприятливих умов для фізичного, морального та інтелектуального розвитку.
  4. Виховання патріотизму, поваги до культурної спадщини та національних цінностей.

Для досягнення цих завдань у закладі впроваджуються:

  • інтерактивні методи навчання;
  • тісна співпраця з підприємствами для забезпечення практичної підготовки учнів;
  • організація конкурсів професійної майстерності;
  • проведення тематичних тижнів, виховних годин, екскурсій та інших заходів.

Навчально-виховний процес у професійно-технічному навчальному закладі — це система організаційно-педагогічних, методичних і технічних заходів, спрямованих на реалізацію змісту освіти на певному кваліфікаційному рівні відповідно до державних стандартів професійно-технічної освіти.